Monday, July 9, 2012

پرسشهای بی پاسخ از فقهای آخر الزمان در خصوص دعوت یمانی ع


پرسشهای بی پاسخ از فقهای آخر الزمان در خصوص دعوت یمانی ع

 قال رسول الله ص: اذا ظهرت البدع فی امتی فعلی العالم ان یظهر علمه و الا فعلیه لعنة الله

پیامبر اکرم ص فرمودند: هنگامی که بدعتی در امتم ظاهر می شود، بر عالِم به آن واجب است، «علم» خود را اظهار کند، و گرنه لعنت خدا بر او باد

همچنان خود پیامبر ص، «علم» را نیز به دقت مشخص فرموده اند که منظور از علم چیست! «علم» اظهار نظر شخصی عالم نیست که از خود فتوا صادر کند! و بی جهت به فرستاده و وصی امام مهدی ع اسائه ادب کند!

قَالَ النَّبِيُّ صلى الله عليه و آله: إِنَّمَا الْعِلْمُ ثَلَاثَةٌ: آيَةٌ مُحْكَمَةٌ، أَوْ فَرِيضَةٌ عَادِلَةٌ، أَوْ سُنَّةٌ قَائِمَةٌ، وَ مَا خَلَاهُنَّ فَهُوَ فَضْلٌ».
كافي (ط - دارالحديث)، ج1، ص: 76

یعنی جز این نیست که علم بر سه قسم باشد: آیه محکم، فریضه عادل یا سنت قائم!

تفسیر مرحوم سید خمینی ره در چهل حدیث ذیل حدیث فوق چنین است:

«بدانكه «آیه محكمه» عبارت است از علوم عقلیه و عقاید حقه و معارف الهیه و «فرضیه عادله» عبارت است از علم اخلاق و تصفیه قلوب. و «سنت قائمه» عبارت است از علم ظاهر و علوم آداب قالبیه». (1)
سید خمینی ره در جای دیگر به این حدیث شریف كافی اشاره میكند كه علم را منحصر در سه چیز میداند در آنجا از «آیه محكمه» تعبیر به «علم عقاید» میكند.(2)


[1] . خمینی، روح الله، چهل حدیث، ص 391.
[2] . خمینی، روح الله، شرح حدیث (جنود عقل و جهل)، ص 8.

با توجه به روایت متقن پیامبر اکرم ص، حال یا یمانی ع در دعوت خود صادق است که تبعیت فقهای آخر الزمان از ایشان واجب است و در صورت سرپیچی آنها از فرستاده امام مهدی ع لعنت خداوند بر آنها!

یا آنکه ایشان دعوتشان صحیح نیست و بدعتی در دین خدا ایجاد کرده، که باز هم مطابق فرمایش پیامبر ص، سکوت بر این بدعت و عدم اظهار علم مطابق فرمایش خود پیامبر ص مساوی است با نفرین پیامبر ص و باز لعنت خدا بر آنها.....

پرسشهایی بسیار ساده را از فقهای آخر الزمان می پرسیم تا همگان بدانند که دلیل سکوت فقهاء، صرفا برای پاک کردن صورت مساله ایست که هرگز پاک شدنی است!


قطعا فرار از پاسخ به این سوالات اثبات حقانیت این دعوت با بینات روشن و واضح برای همه اهل ایمان خواهد بود.

1- آیا اهل بیت ع را در وعده خود در خصوص علائم قطعی و حتمی آخر الزمان صادق می دانید یا خیر؟؟

2- آیا امام مهدی ع فرزند دارند یا خیر؟؟

3- آیا قبل از امام مهدی ع فرزندشان خروج و قیام خواهند کرد یا خیر؟

4- آیا یمانی ع، فرزند امام مهدی ع است یا خیر؟

5- آیا یمانی ع، وصی پیامبر ص هستند یا خیر؟

6- آیا معیارهای شناختی را که اهل بیت ع و قران برای شناخت ایشان ارائه داده اند را قبول دارند یا خیر؟؟

7- آیا بتریه غیر از کسانی هستند که یمانی ع را فرزند امام مهدی ع نمی دانند یا خیر و چرا؟

8- آیا قبول دارند که علائم قطعی و حتمی ظهور برای عبور از فتنه های آخر الزمان توسط اهل بیت ع به شیعیان ارائه شده یا خیر؟

9- آیا قبول دارند لشکر ایشان فقط ده هزار نفر بیشتر نیست یا خیر؟؟

10- آیا قبول دارند هم زمان با یمانی ع، کلیه حکومتهای همان زمان مصداق طاغوت هستند یا خیر؟

11- آیا قبول دارند که خداوند به وعده خود که توسط اهل بیت ع داده عمل می کند یا خیر؟؟

12- نظر ایشان در خصوص دهها نشانه ای که با اسم و مشخصات کامل بر زمانه ما کاملا منطبق است و نشان می دهد سفیانی در حال خروج از شام است چیست؟؟

13- آیا قبول دارند مطابق روایات متواتر از فریقین، بزرگترین دشمن ایشان فقها هستند یا خیر؟

14- آیا قبول دارند اکثر متشیعین مطابق روایت ایشان را انکار خواهند کرد یا خیر؟؟

15- آیا قبول دارند که مطابق روایت اهل مشرق و اهل مغرب او را در ابتدا لعن خواهند کرد یا خیر؟

16- آیا قبول دارند ایشان با احادیثی با شیعیان سخن می گویند که سفیهان آنها را انکار خواهند کرد یا خیر؟؟

17- آیا امکان دارد فقها، بخاطر منافع نامشروعشان در خصوص خمسی که امام مهدی ع آن را در دوران غیبت بر شیعیان حلال کرده بودند ولی آنها بر خلاف دستور امام مهدی ع آن را واجب و بعد آن را با اسراف مصرف می کنند جبهه گرفته باشند یا خیر؟

18- آیا امکان دارد که دشمنان ایشان همان فقهایی باشند که نزول و ربا را در بانکهای اسلامی خود!! با فتوای خود حلال کرده اند!!؟؟

19- آیا امکان دارد دشمنان ایشان همان فقهایی باشند که علمی خودبافته را به عنوان «رجال» درست کرده باشند تا هر روایتی را که دلخواه آنان نباشد راحت انکار کرده و با سفسطه بگویند که سند آن ضعیف است با آنکه متواترا آن روایت نقل شده باشد؟؟ تا راحت هر بلایی که بخواهند بر سر دین خدا در بیاورند یا خیر!؟

20- آیا قرار نبوده قائم ع با امر جدیدی بیاید که کسی تا آن زمان نشنیده بوده و کسی تا قبل از یمانی ع از موضوع دوازده مهدی ع یا همان مهدیین ع هیچ اطلاعی نداشته با آنکه بیش از صد و بیست روایت در کتب معتبر شیعه در این زمینه موجود بوده؟؟

ممنون خواهیم شد عزیزان اهل علم موجود در فیس بوک یا افرادی که به اقایان فقهاء، دسترسی دارند، با ذکر شماره و به دقت و حوصله پاسخ این سوالات ساده را بدهند تا مشخص شود بنیه علمی فقهای آخر الزمان با ادعاهای گزاف آنها در معرفت چقدر سنخیت دارد!!

No comments:

Post a Comment