Monday, July 9, 2012

آشنائی با دشمنان يماني آل محمد ع

اول بايد بدانيم كه مخالفان وصی امام زمان ع در وقت ظهور، دشمنان آل محمد ص محسوب ميشوند گرچه ظاهراً شيعه و منتظر امام زمان ع باشند:

پیامبر ص فرمودند:

یهود هفتاد و یك فرقه شد، كه هفتاد فرقه اش جهنّمى و تنها یك فرقه اش أهل بهشت است، و آن همان فرقه اى است كه از وصیت موسى علیه السّلام پیروى كردند.

و نصارى هفتاد و دو فرقه شدند، هفتاد و یك فرقه اش أهل دوزخ و تنها یك فرقه ایشان أهل بهشت شدند، و آن همان گروهند كه از وصیت عیسى علیه السّلام پیروى كردند.

و این امّت نیز هفتاد و سه فرقه خواهند شد، كه هفتاد و دوتاى آنها در آتشند و تنها یك فرقه اش أهل بهشتند، و آن فرقه اى است كه از وصیت من پیروى خواهند كرد!

از حضرت أمیر علیه السّلام نقل است كه به رأس الیهود فرمود:

شما در دینتان چند فرقه شدید؟ گفت: بر چند و چند فرقه. حضرت علیه السّلام فرمود: كذب بافتى! سپس روى به مردم نموده و فرمود: بخدا قسم اگر مَسند برایم بیندازند و بر آن نشینم، به أهل تورات و أهل انجیل و أهل زبور و أهل قرآن به كتاب خودشان قضاء و داورى نمایم . یهود هفتاد و یك فرقه شد، كه هفتاد فرقه اش جهنّمى و تنها یك فرقه اش أهل بهشت است، و آن همان فرقه اى است كه از یوشع بن نون وصىّ موسى علیه السّلام پیروى كردند.

و نصارى هفتاد و دو فرقه شدند، هفتاد و دو فرقه اش أهل دوزخ و تنها یك فرقه ایشان أهل بهشت شدند، و آن همان گروهند كه از شمعون وصىّ عیسى علیه السّلام پیروى كردند.

و این امّت نیز هفتاد و سه فرقه خواهند شد، كه هفتاد و دوتاى آنها در آتشند و تنها یك فرقه اش أهل بهشتند، و آن فرقه اى است كه از وصىّ محمّد صلّى اللَّه علیه و آله پیروى خواهند كرد- در این حال دست مبارك خود را بر سینه اش زد- سپس فرمود:

سیزده فرقه از آن هفتاد و سه فرقه تماما دوستى و مودّت مرا مى پذیرند، كه تنها یكى از این سیزده فرقه أهل بهشتند، و ایشان گروه میانه رو هستند، و دوازده فرقه الباقى همه أهل آتشند.

الامالی شیخ طوسی، المجلس الثامن عشر ، 523 – 524 ؛ بشارة المصطفى، ص 216 ؛ الاحتجاج، ج ،1 ص 263 ؛ بحار الانوار، ج ،28 ص 5 .


در کتاب غيبت نعماني هم يك فصل مخصوص تحت عنوان: (سختيها و ناروائيهائي كه آٓن حضرت از مردم نادان مي بيند) در باب هفدهم نگاشته شده است

اما ببينيم آيا اين «مردم نادان» كه حضرت را آٓزار و سختي مي دهند چه كساني هستند؟ بت پرستان؟ مشركين؟ يا وهابيها؟

نه! همه آنها مسلمان نمایان ومدعيان پر طمطراق دين هستند! ٠

مگر خشكه مقدسان و حافظان قران و نماز شب خوانان، پدر صاحب الزمان ع، یعنی مولا علي ع را خون به دل نكردند؟ تا آنجا كه مجبور شد بيست و پنج هزار از آنان را بعد از اينكه سالها نصيحت و آگاهی گري در مغز خشك و متحجرشان كارگر نيفتاد و ول كن معامله هم نبودند، و مولا هر آيه اي از قران مي آورد، آيه اي مقابلش مي آوردند، لذا حضرت در ماموریت به ابن عباس چنین فرمود:٠
لَا تُخَاصِمْهُمْ بِالْقُرْآنِ فَإِنَّ الْقُرْآنَ حَمَّالٌ ذُو وُجُوهٍ تَقُولُ وَ يقولون
با آنها با قران استدلال مکن! هرچه بگوئي مقابلش آيه ميگويند....

تا آنکه هیچ راه حلي در قبال اين خشك مغزان مدعي دين و دينداري، جز شمشير باقی نماند و لذا مولا مجبور شد در جنگ نهروان، بعد از بي فائده ماندن همه بحثها و روشنگري ها، همه را از دم تيغ بگذراند و فتنه شان را با ذوالفقار خاموش گرداند؟ همه قران خوان و نماز گزار و ديندار! و در نهايت هم بفرمايد كه:

ايها النَّاسُ فَإِنِّي فَقَأْتُ عَيْنَ الْفِتْنَةِ وَ لَمْ يَكُنْ لِيَجْتَرِئَ عَلَيْهَا أَحَدٌ غَيْرِي. نهج البلاغه
اي مردم همانا كه من چشم فتنه را كور كردم و هيچكس جز من جرأت نميكرد اينكار را بكند (يعني شمشير را بكشد و زمين را از لوث وجود عابدان و حافظان قران خشكه مقدس كه جز خود كسي را به دينداري قبول ندارند پاك كند و چنانچه در اول انقلاب همينها رهبر انقلاب را خون بدل كردند تا اينكه صدايش عليه اينها در آمد)

آري همين گروه دينداران ! همين فتنه كور را در حين ظهور هم، با فرزند علي ع بپا خواهند كرد،

از غيبت نعماني و از زبان مبارك امام صادق ع بخوانيد و بشنويد:

إِنَّ قَائِمَنَا إِذَا قَامَ اسْتَقْبَلَ مِنْ جَهَلَةِ النَّاسِ أَشَدَّ مِمَّا اسْتَقْبَلَهُ رَسُولُ اللَّهِ ص

مضمون حديث:
- آنگاه كه قائم ما(یمانی ع) قيام كند، از دست مردم جاهل و نادان سختيهائي مي كشد كه رسول خدا از دست مردم نادان جاهليت نكشيد!!!!٠

اگر فكر ميكنيد كه امام زمان ع از دست مردمان نادان و بي دين اين سختيها را مي كشد، سخت در اشتباهيد! بقيه حديث را بخوانيد:٠

- عرض كردم چرا و چگونه يابن رسول الله؟

- فرمود رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در حالی به سوی مردم آمد که آنان سنگ و چوب تراشیده را می‌پرستیدند، ولی وقتی قائم علیه السلام ظهور می‌کند، به سوی مردمی می‌آید که همگی قرآن را علیه او تفسیر و با آن استدلال می‌کنند!٠نعماني باب ١٧. حديث١و٢.

ملاحظه مي فرمائيد! اين نادانان و جاهلان! دينداران و اهل قران و تفسير هستند و خود را صاحبنظر در دين مي دانند! و به قائم ع، در دين اشكال ميگيرند! كه فتنه گر است! كه بدعتگر است! كه كذاب است و دروغگو! كه از دين خارج شده!

يعني همان فتنه اي كه جدش اميرالمؤمنين با آن روبرو شد! و نهايتاً مجبور شد فتنه كورشان را با شمشير بخواباند! چون به هيچوجه قانع نمي شدند و دست بردار هم نبودند!!! و در حين آغاز جنگ نيز به اصحابش فرمود:
مَصَارِعُهُمْ دُونَ النُّطْفَةِ وَ اللَّهِ لَا يُفْلِتُ مِنْهُمْ عَشَرَةٌ وَ لَا يَهْلِكُ مِنْكُمْ عَشَرَةٌ . نهج البلاغه
مضمون كلام: اين جاهلان و نادانان خشك مغز ديندار همه شان كشته خواهند شد، ده تا از آنها زنده نخواهد ماند و ده تا از شما كشته نخواهد شد!

و همينطور هم شد!
و اينبار هم فرمودند: قران خوانان و اصحاب فقهاي دين، در كوفه و نجف، «قران به دست!!» به جنگ قائم ع خواهند آمد! و با تأويل و دلائل قرآني، عليه اش استدلال!! خواهند كرد! و ول كن هم نخواهند بود! تا نهايتاً كار بجنگ كشد! اما يكي از آنها زنده نخواهند ماند و يكي از اصحاب قائم ع كشته نخواهد شد!

امام باقر ع می فرماید : قائم ع به سوی كوفه رهسپار می شود. در آن جا شانزده هزار نفر از بتریه (کسانی که معتقدند امام مهدی ع فرزند ندارد) ، مجهز به سلاح در برابر او می ایستند . آنان قاریان قرآن و فقهای در دین هستند . پیشانی های آنها از عبادت بسیار پینه بسته و چهره های آنها بر اثر شب زنده داری زرد شده است . اما کاملاً منفاق هستند . همگی می‌ گویند : ای فرزند فاطمه برگرد ، زیرا که ما به تو نیازی نداریم . پس قائم ع در پشت شهر نجف ، از عصر روز دوشنبه تا شامگاه بر آنان شمشیر می كشد و همه آنها را بدون توقف می كشد . دلائل الامامة ص 241 . معجم احادیث الامام المهدی ع ج 3 ص 306

طبعاً هم اكنون يماني آل محمد ع و انصارش هم با همين فتنه روبرو هستند!

و لذا فرمودند عليه يماني «التواء» خواهد شد! ٠

التواء يعني چه؟ يعني همين جنگ و غوغائي كه اهل دين و اصحاب فقهاي آخرالزمان عليه اش راه انداخته اند! و با توسل به قران و حديث! و ول كن معامله هم نيستند!

امیر المومنین ع فرمود : زمانی که قائم قیام کند از اهل فتوا (فتوا دهندگان) انتقام می‌ گیرد . کسانی که ندانسته از خود فتوا می‌ دادند . وای بر آنها و پیروان و تابعانشان . آیا دین ناقص بود که آنها کاملش کنند . یا در آن کجی و ناراستی بود که آنها راستش کنند . بیان الائمة ع ج3 ص298 . الزام الناصب ج 2 ص 200 . یوم الخلاص ص 410


اصحاب سفیه مراجع فقط در يك تهاجم وحشيانه حدود سيصد نفر از انصار پاك و بيگناه را كشته و به خاك و خون كشيدند و هم اكنون صدها نفر در زاندانهايشان مظلومانه محبوسند! بعد هم براي توجيح اعمال ضدبشري و وحشيانه خود به كذب و افتراء متوسل شده و بدروغ گفتند كه قيام مسلحانه كردند و قصد ترور مراجع را داشتند! در صورتي كه با تأكيد فرموده بودند كه قبل از خروج سفياني هيچ قيامي نخواهد بود!

پس بي دليل و بي جهت نبود كه امام باقر عليه آلاف التحية و السلام هزار اندي سال پيش اين موضوع را پيشگوئي كرده و هشدار دادند كه:
-.....ولا يحلُّ لمسلمٍ أن يلتوي عليه، فمن فعل فهو من أهل النّار؛ لأنّه يدعو إلى الحقّ والى طريقٍ مستقيم). النعماني ص 264 و بحار٥٢ص٢٣٢.
بر هيچ مسلماني حلال نيست عليه يماني وارد جنگ و غوغا شود! و هركس اينكار را بكند از اهل آتش است( اگرچه ديندار و اهل قران باشد مثل خوارج)

و اينك ما نيز در اينجا با همين جاهليت ، درگير و دست به گريبان هستيم، اصحاب فقهاء، قران و حديث بدست، به جنگمان آمده اند! و مگر ميشود اصحاب امام زمان ع، انصارالمهدي و انصار سيد احمد الحسن يماني ع باشيم و با آن مصائب و مشكلات كه آنها روبرو ميشوند ما نشويم؟

و مگر نفرمودند ايمان نخواهند آورد مگر نادرترينها:٠
والله لايكون ... حتي تمحصوا و تميزوا و حتي لا يبقي منكم الا الاندر فالاندر . نعماني ص٢١٦.
ظهور نخواهد شد تا اينكه امتحان شويد و نماند مگر نادرترينها در نادرترينها

نادرترينها در نادرترينها يعني چه؟ يعني منتظران كه خودشان در بين بشريت نادرترينند ، از هفت ميليارد يك در ده هزار هم نميشوند! تازه از ميان اين نادرترينها باز هم فقط نادر ترينها، در اول كار ايمان خواهند اورد! الاندر فالاندر! و الان اول كاريم! كه كم كم گوهرهاي نادر لشگر ده هزارنفره دارند جمع ميشوند! نادرترينها در نادرترينها! چنانچه در نهج البلاغه هم مولا اميرالمؤمنين مي فرمايد:.
يَعْطِفُ الْهَوَى عَلَى الْهُدَى إِذَا عَطَفُوا الْهُدَى عَلَى الْهَوَى وَ يَعْطِفُ الرَّأْيَ عَلَى الْقُرْآنِ إِذَا عَطَفُوا الْقُرْآنَ عَلَى الرَّأْيِ .....
حَتَّى لَا يَبْقَى مِنْكُمْ إِلَّا قَلِيلٌ كَالْكُحْلِ.

يعني آنگاه كه هدايت( قران و احاديث ) را طبق هواپرستيها و رياست طلبيها و منافع مادي خودشان تفسير ميكنند، خواهد آمد و هواها و نظرات را جمع كرده و طبق هدايت رفتار خواهد كرد، ( و طبعاً به منافع خيلي ها برخورده ، ترش كرده و دشمن خواهند شد، چنانچه با سيد احمدالحسن ع دشمن شدند آنگاه كه انگشت روي عيب و ايرادات حوزه نجف گذاشت)

تا اينكه (همه پشت خواهند كرد ) و نخواهد ماند مگر اندكي مثل سرمه چشم ( يعني آن ده هزار گوهر و دردانه اي كه با او قيام خواهند كرد)

و در اين مسير است كه توهينها و اهانتها را بايد متحمل شويم و بقول سيد ع قتل در راه خدا فقط قتل جسم نيست، قتل شخصيت نيز هست! آنهم بدست دين داران مدعی و نهروانيان:٠
- او قتل الشخصية و هو اعظم من قتل البدن.... تسقيط شخصياتهم في المجتمع بقول الزور.. المتشابهات ص ٣٩.
يعني قتل شخصيت با اهانات و افتراها در جامعه و طرد شدنها از طرف طرفداران علماي بدکار، بالاتر از قتل بدن است، ( وضعيتي كه امثال عمارياسرها و ابوذرها تحمل كردند)

از طرف مخالفيني كه در ادعا سر بفلك مي كشند و خود را صاحبان و متخصصان و دكانداران انحصاري دين!! ميدانند، اما از علم و اخلاق و تقوي كمترين بهره را دارند، و به فرموده امام صادق ع جاهلتر از جاهلان دوران جاهليت هستند با بتهائي از دين و حديث و قران!!

اخلاق و سطح اخلاقي مخالفين!

نمونه هائي از علم و اخلاق مخالفين يماني آل محمد ع را در همين فيس بوك مي بينيم، عده ايشان رفتند در مقابل سيد يماني قران بر سر نيزه كردند و صفحه قران بر سر نيزه را گشودند، اما وقتي با يكيشان بحث كرديم كه مدعي بود سي سال است درس دين ميخواند، مشخص شد حتي الفباي ظهور را بلد نيست و ميگويد اگر بگوئي آخرالزمان است، گناهكار ميشوي!!! و وقت تعيين ميكني و كذابي!!! بعد هم كه كم آوردند در دكانشان را بستند و جز ادمينها كسي نميتواند پست بگذارد!!! از بس كه قوي و دست پر هستند حتي از عهده انصار تازه ايمان آورده هم بر نمي آيند٠

اگر از نظر آنها، ارائه نشانه ها برای ظهور، از سوی اهل بیت ع امری عبث است، برای شیعیان اهل بیت ع چنین نیست بلکه چراغ راه است...

مطابق روایت، یمانی ع را کسانی خواهند شناخت که با احــــــادیث اهل بیت ع آشنائی دارند... و بی اعتبار یا بی اهمیت نشان دادن روایات اهل بیت ع، تنها از سوی افراد جاهل یا مغرض ساخته است!

با علامات ظهور در روایات و آوردن اسامی افرادی مانند مبارک، فهد و عبد الله یا پنجاه ستاره در پرچم آمریکا یا ظهور فردی سیاه پوست به عنوان رئیس جمهور در آمریکا!! یا ملخ های قرمز، یا خلع فرمانروایان عرب توسط مردم منطقه یا ظهور ملخهای قرمز رنگ یا برگزاری انتخابات در عراق، یا پیروزی کردها در انتخابات یا وقوع شورش در حمص و سپس ادامه آن در دمشق و بعد تقاضای آنها از جامعه بی المللی برای کمک یا ظهور کف دست در آسمان که جزء پنج علامت قطعی هست یا علائم خروج سفیانی یا ظهور نشانه قرانی دخان و ظاهر شدن صدها نشانه دیگر، هر انسان صاحب بصیرتی یقین می کند قطعا در عصر ظهور قرار خواهیم گرفت تا جائی که امام صادق ع می فرماید هر کس مرگ عبد الله را برای من ضمانت کند، من قائم ع را برای او ضمانت می کنم!

و اگر وقت وقت ظهور است و سفیانی در حال خروج! ، انفراد پرچم یمانی ع و استدلال به شهادت قران و اهل بیت و معجزات و کرامات و علم لدنی موجود در چهل کتاب نوشته شده ایشان برای اهل حق، سر سوزنی تردید برای اثبات ادعای ایشان باقی نمی گذارد

البته بودند افرادی مانند همین افراد جاهل که به پیامبر حق ص و به امام حسین ع حق هم ایمان نیاوردند و با انواع بهانه ها، از یاری ایشان سر باز زدند.....!!!

در صفحه ديگرشان باسم منتظران ظهور!!!! هر خزعبلاتي را عليه يماني آل محمد ميگذارند، اما تا مطلبي و لو علمي به نفع ايشان گذاشته ميشود بلافاصله پاك ميكنند، ادعاي دين و قران و انتظار نيز دارند و اگر دوباره گذاشتي خودت راهم اخراج ميكنند!! سطح اخلاق و تحمل و علم را ملاحظه ميكنيد؟ آيا شديدتر از جاهليت اولي نيست؟

در صفحه ديگرشان باسم منتظران نور!!!! كه دم از اخلاق و عرفان هم ميزنند! وقتي جوانكي هتاك و مدعي كه الفباي امر يماني را بلد نيست ولي خود را كارشناس يماني دانسته و تازگي كشف كرده كه اصلاً سيد احمدالحسن وجود خارجي ندارد!!! و با اصرار كارت ملي سيد را ميخواهد!!! و وقتي در بحث كم مي آورد به فحاشي و عربده كشي با ركيكترين و زشتترين كلمات روي آورده و سعي ميكند بساط بحث را به هم بريزد ! تا كم آوردنش لاپوشاني شود، با اين بهانه دروغ كه به مادرش اهانت شده و گفته شده تو توي شكم مادرت بودي ما با امپرياليزم و صهيونيزم مبارزه ميكردي و اكنون فريب آنها را نميخوريم ! و ادمينهاي اخلاق و عرفانمدار صفحه هم ، عوض اخراج جوانك هتاك و فحاش كه زشتترين كلمات را روي صفحه نوشته! و هنوز رو صفحه هست! اورا تشويق كرده و طرف مقابل را اخراج ميكنند و پشت سرش باهم حرف ميزنند!!! نور معرفت منتظران نور را مي بينيد؟

همه و همه اينها نمونه و نشانه اي از سطح فكر و فرهنگ و علم و يابه عبارت بهتر ناداني مخالفين يماني ال محمد ع است! كه همانا بتحقيق دشمنان جديد آل محمدند و در روز مصاف با قائم آل محمد ع به همان سرنوشتي دچار خواهند شد كه خوارج دچار شدند٠

آري برادران! بايد با صبر و تحمل همه سختيها و تلخيها و توهين و اهانتها را در اين راه بجان بخريم و چنانچه در غيبت نعماني امده:سختيها و ناروائيهائي كه آنحضرت از مردم نادان ميكشد ما هم بكشيم، تا پيام را به گوش همه برسانيم، تا حجت تمام شود. به شام و سوريه بنگريد! اليس الصبح بقريب!

No comments:

Post a Comment